Kodėl kokybiškos SEO paslaugos yra įmanomos tik atlikus svetainės analizę?

Profesionalios SEO paslaugos užtikrina aukštas svetainės pozicijas ir geresnį svetainės randamumą organinėje paieškoje. Vis dėlto, jei nusprendėte investuoti į savo svetainės optimizaciją, turite suprasti, kad SEO darbai neturi universalaus apibrėžtumo, t. y. tie patys procesai negali užtikrinti tų pačių rezultatų. Būtent dėl šios priežasties patyręs SEO specialistas visų pirma atliks išsamią svetainės analizę, kad galėtų parinkti tinkamiausius būdus, padedančius gerinti konkrečios svetainės randamumą organinėje paieškoje pagal skirtingas raktines frazes.

Kodėl SEO paslaugos pradedamos nuo išsamios svetainės analizės?

SEO analizė padeda suplanuoti visus reikalingus vidinius ir išorinius SEO optimizacijos veiksmus, kad būtų galima objektyviai įvertinti SEO optimizavimo galimybes, numatyti ilgalaikius ir trumpalaikius tikslus, apsibrėžti, kada ir kokių rezultatų būtų galima tikėtis.

Atliekant svetainės analizę yra nustatomi aktualūs raktiniai žodžiai. Jie turi apibrėžti tiek bendrą įmonės veiklą, tiek detalizuoti konkrečias prekes ar paslaugas. Raktinių žodžių analizė ir atranka yra viena svarbiausių SEO užduočių, kadangi vėliau tikslingos raktinės frazės bus naudojamos atliekant tiek vidinius, tiek išorinius SEO optimizavimo darbus. Raktažodžių pozicijos turėtų būti nuolatos stebimos, atsižvelgiant į konkuruojančias įmones ir į vartotojų atliekamas užklausas.

Svarbiausi SEO analizės veiksmai

Kaip jau minėjome, vienas svarbiausių analizės žingsnių – raktinių žodžių nustatymas. Jei pirmajame etape yra sudaromas bendras visų raktinių žodžių sąrašas, tai analizės eigoje būtina atrinkti svarbiausias raktines frazes, t. y. tas, kurios paieškoje bus naudojamos dažniausiai. Dažnai susiduriama su problema, kai vienai paslaugai ar prekei yra naudojamos sinoniminės frazės ar panašūs terminai. Vis dėlto, būtina įvertinti, kurie raktažodžiai yra tikslingesni ir pasirinkti tuos, kurie paieškoje bus naudojami dažniausiai. Tai svarbu dėl to, kad optimizuojant vieną svetainės puslapį, aukščiausių rezultatų galima pasiekti naudojant vos vieną-dvi raktines frazes.

Sudarius tikslingų raktinių žodžių sąrašą, raktažodžiai turi būti priskiriami vidiniams puslapiams, kurie pagal šias frazes ir bus optimizuojami. Paprastai SEO paslaugos yra vykdomos svarbiausius raktinius žodžius priskiriant antraštiniam puslapiui, o visus kitus – atitinkamiems paslaugų ar prekių puslapiams. Jei aktuali raktinė frazė neturi jai tinkamo vidinio puslapio, sudaromos rekomendacijos svetainės turinio papildymui.

Trečias žingsnis – atlikti konkuruojančių svetainių analizę, kuri padėtų geriau suprasti rinkos situaciją ir pasisemti idėjų sėkmingam optimizacijos procesui. Analizuojant konkuruojančias svetaines yra vertinamos ne tik svetainių pozicijos organinėje paieškoje, bet ir svetainių struktūra, vidinių puslapių SEO duomenys, turinys, svetainių krovimosi greitis, pritaikymas mobiliesiems įrenginiams, atgalinės nuorodos ir kiti SEO faktoriai.

Your email address will not be published.