Vadovų paieška socialiniuose tinkluose – madinga, bet ar efektyvu?

Darbuotojų paieška socialiniuose tinkluose šiandien jau nieko nebestebina. Tačiau, kai pasitelkiant socialinius tinklus atliekama vadovų paieška, tenka išgirsti ir skeptiškų nuomonių, neva šios interneto platformos nėra pati tinkamiausia vieta aukščiausios kvalifikacijos vadovų paieškoms. Pabandysime šią nuomonę paneigti ir įrodyti, kad tokia vadovų paieška gali duoti net labai gerus rezultatus.

Socialiniai tinklai – tai ne vien Facebook

Nors Facebook yra daugiausia naudotojų turintis ir žinomiausias socialinis tinklas, tačiau nereikia pamiršti, kad vadovų paieška gali būti organizuojama ir kitose platformose. Socialinis tinklas LinkedIn, skirtas būtent verslo santykių kūrimui bei darbuotojų ir darbo paieškoms dažnai tampa tuo kanalu, kurio pagalba randami aukščiausio lygio vadovai.

Maksimali darbo pasiūlymo sklaida

Socialiniai tinklai atveria labai plačias galimybes, kad jūsų darbo pasiūlymas galėtų pasiekti tinkamą vadovą. Tam visiškai nereikia, kad būsimas vadovas užsuktų į jūsų įmonės profilį ar pamatytų darbo pasiūlymą savo akimis. Galimybės pasidalinti įrašu, bendrinti jį aktualiose grupėse ar komentaruose pažymėti atitinkamą žmogų, didina pasiūlymo matomumą ir tikimybę, kad vadovų paieška bus rezultatyvi ir sėkminga.

Plačios papildomos galimybės

Socialiniai tinklai yra viena iš nedaugelio vietų, kur vadovų paieška ir kandidatų pritraukimas gali būti atliekamas įvairiais būdais. Patraukli darbo vietos nuotrauka prie darbo pasiūlymo ar su įmonės veikla supažindinantis video yra puikus būdas pritraukti geriausius vadovus. Taip pat socialiniuose tinkluose labai naudinga grotažymių funkcija, leidžianti pamatyti įrašą būtent tiems, kam jis aktualus.

Kartais vyrauja neteisingi įsitikinimai, kad socialiniais tinklais naudojasi tik jaunimas. Tokios tendencijos vyravo 2004 m., kai buvo įkurtas tinklas Facebook. Šiandieninė statistika rodo, kad 18 – 24 metų amžiaus lietuvių grupėje Facebook socialiniu tinklu naudojasi apie 18% žmonių, 25 – 35 metų amžiaus grupėje apie 25%, 35 – 44 metų amžiaus grupėje 20%, o 45 – 54 metų amžiaus grupėje net 45% socialinių tinklų vartotojų. Tad tiek jaunesnės kartos, tiek patyrusių vadovų paieška socialiniuose tinkluose gali būti sėkminga, jei tik ji tinkamai suplanuota ir organizuota.

Plačiau apie vadovų paiešką: https://www.personalogrupe.lt/lt/personalo-atranka/tiesiogine-vadovu-paieska


Paskelbta

,

sukūrė

Komentarai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *